Joico weekend


Date: 2011-10-24 / Time: 13:23:28
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jag längtar sååå mycket till helgen. Då ska vi på Joico Weekend på Sankt Jörgen park resort. Det kommer bli så grymt!

Visning
Visningen lördag kväll hålls av Carl Keeley, Director of Chumba Concept Salon Australia och Australian Hairdresser of the Year 2010.

Föreläsning med Olof Röhlander
"Om det blir som man tänkt sig - vad har du då tänkt dig?" En föreläsning om motivation och inspiration. Olof Röhlander är en prisbelönt professionell föreläsare, utbildare och coach.

Workshops

Smoke & Mirrors vol. 2 och J Cut & Color
Ta del av senaste trendkollektionen från Joico: Smoke & Mirrors vol. 2 och få förstahandsinformation om Joicos nya exklusiva utbildningsprogram: J Cut & Color.

Sax och klippteknik med Excellent Edges
Upplev en känsla att jobba med verktyg som höjer din kreativa förmåga! Möt Tim Payne, mannen bakom Excellent Edges och Carl Keeley (Australian Hairdresser of the year 2010).

Uppsättningar till vardag och till fest
Christer Hertzberg-Haddad (Art Director Joico Sweden, President Intercoiffure Sverige) lär ut sina knep för lyckade uppsättningar.

Vero K-PAK Color System
Wendy van der Helm (Joico Creative Education Manager) färgexpert från Joico gästar oss och lär ut hur du gör för att nå bästa resultat på din färg. Vi tar bl.a. upp röda färger, ljusfärger och de senaste nyheterna från VKPC.

K-PAK Waves
Intresset för strukturbehandlingar ökar. Vi går här igenom fem olika tekniker.


Lite bilder från hotellet. Det är verkligen jätte fint :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]