12 Oktober


Date: 2011-10-12 / Time: 21:24:12
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Efter jobbet idag kom Vickan på besök. Helt otroligt att det är dags för lilla bäbisen att komma ut snart. Det ska bli så otroligt kul att se om det blir en liten flicka eller pojke :)

Nu är det Brynäsmatchen på tv. Matte sitter och gapar, äter samtidigt som han hjälper mig med min header. Vet inte vilket typsnitt jag skulle ha, men nu som ni ser så har jag bytt tillbaka till den stilen som jag hade innan jag bytte bild överhuvudtaget. Den känns mest hemma på den här bloggen för tillfället.

Jag längtar tills matchen är slut idag. Då ska jag äntligen få se mitt efterlängtade DH avsnitt. Och idag ska Matte kolla med mig. Och de händer inte kan jag lova er. Så det ska bli så kul. Jag kommer typ "Hon har varit med han, han är dum i huvet, hon gör si.. de har hänt!" haha! Det är ju omöjligt att hänga med om man bara ska se ett avsnitt. Men det kommer förmodligen inte ske ändå att han kollar med mig igen efter han sett det här avsnittet. För så var det sist vi kollade tillsammans. "Aldrig mer fjortisprogram" typ! Han har glömt att han sa de ;) Hihi.

Har inte tagit någon Dagens idag för ni vill inte ens se vad jag har på mig ändå, för det har varit en sån tråkig outfit. En stor tröja utan någonting till eller så. Och en knut på skallen. KUL, trött som man är!

Meeen! Jag har ju som ni tidigare sett fått håret färgat idag. Sara har även klippt mig och suttit om mitt löshår. Helt underbart. Känner mig som en ny människa.

NYSS:
3-3 för Brynäs. JAG ÄR DÖV! AJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]