Städpatrullen


Date: 2011-11-12 / Time: 17:23:25
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Har precis lagt oss på soffan. Vi har verkligen storstädat hela lägenheten samtidigt som vi håller på och tvättar. Ni kanske förstår att vi är trötta. Ska ner om typ tjugo och hyva i nästa maskin. Men det är den sista. Sen när den är klar och jag tagit upp tvätten ska jag inte sätta min fot utanför min dörr nå mer idag. Jag är slut som människa och behöver lugn och ro i soffan. Jag har  typ laddat ner 15 filmer som jag tänkte kika på en efter en. Lär dock välja ut de bästa. Hinner ju inte direkt se alla ;)

Musik just nu: Shinedown - Call me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]