Halloween


Date: 2011-11-02 / Time: 09:14:59
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Jag längtar så oerhört till Halloween festen på lördag alltså! Kan inte tänka på något annat! Jag har ju inte berättat för er vad jag ska vara än men nu kan jag inte hålla mig.

Och eftersom jag vann Halloweenfesten förra året som Avatar så fick jag som pris välja valfri dräkt.



Sååå.... Jag ska klä ut mig till LADY GAGA! Visst är det bra? Jag är as taggad och längtar tills det är dags att börja sminka sig. Dräkten jag beställde satt inte så bra på mig så jag ska sy en egen idag. Har kommit på en annan outfit som blir ännu bättre. Men jag kan visa er den jag tänkte. Men jag ville ha långt hår .



Nu tänkte jag mer satsa på detta. Inspirationsbilder.






Kommentarer
Postat av: Mimi

Haha, härligt & snyggt :P



Men du blit inte bli ensam om den utklädnaden.. Men det blir man väl ändå aldrig med någon outfit :P

2011-11-02 @ 15:23:47
URL: http://mimibodin.blogg.se/
Postat av: Emma

http://www.erikasgarderob.se/se/produkter/lady-gaga-prylar-klocka-armbandsur-accessoarer/

2011-11-03 @ 14:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]