Heej på er


Date: 2011-03-18 / Time: 18:58:01
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu ha vi äntligen fått internet. Det går nämligen inte att skicka mms till bloggen :( så jag kan tyvärr inte visa er några bilder än. Men ni som är vän med mig på Facebook kan ju få ett litet smakprov på några vi har lagt ut där. Nu sitter vi på balkongen på hotellet. Det ligger 20 meter från vattnet (alltså mitt på stranden :P) och dricker öl. Vi ha varit inne i Hadrin på Koh Pangan o käkat o kollar runt. Är jätte trötta och tänkte ladda batterierna till morgondagen. Då är det äntligen de efterlängtade Fullmoonpartyt :) vi drar dit till 10 på förmiddagen med bikini o hela kittet för att sedan åka hem o fresha o tillbaka runt 8. Sen kör vi. Kommer bli grymt. Det blir säkert en tolvtimmars, så ni förstår ju att man vill va laddad. Igår festade vi järnet. Vi var på samma strand som fullmoon ska ara på imorgon. Det var heeelt sjukt mkt folk redan igår. Tänk imorgon då! Haha vi ramla in här på hotellet runt halv 6 imorse. Har så jävla roliga filmer från de. Ni kaaanske kan få se någon av dom sen. Nu ska jag vara social med mina bästa och njuta av tiden här. Jag äälskar det. Ps! Jag saknar er på jobbet ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]