7 Mars


Date: 2011-03-07 / Time: 22:30:03
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hej på er ;) Nu är jag hemma hos Jenny och kollar på ballar av stål. Vi har bara tagit det lungt idag efter jobbet. Är så sjukt trött. Jag sov dåligt inatt. Imorgon efter jobbet blir det en liten afterwork på Olearys med tjejerna! Blir grymt som vanligt. Älskar att umgås med er!

Nu är det typ en vecka tills vi åker till Thailand! Jag smäller aaaaaav. Fan va brun jag ska bli och fyfan va vi ska festa, dansa, bada, shoppa och bara njuta av livet. Det känns som att det är en dröm att vi ska åka. Jeeeeeej



Kommentarer
Postat av: Anna

såå vacker du är!!!!!!

2011-03-08 @ 13:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]