7 Juni


Date: 2011-06-07 / Time: 21:14:08
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Hej bloggen!

Idag har jag bara jobbat på och svettats ihjäl på salongen. Lyx för alla som var lediga idag när det var över 30 grader varmt ute. Efter de mötte jag upp mamma och Per för att följa med dom att kolla på en lägenhet som jag styrt visnig på ;) Sannas föräldrar bor där nu och är sugna på flytt, och det är ju mamma med så why not try? ;)

Nu är jag hemma hos min KILLE och kollar på fotboll ♥


Gammal bild på mig som jag hittade på Mattes dator.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh är ni ihop igen eller????

2011-06-07 @ 21:53:27
Postat av: Denice

Ja, jag och Matte är tillsammans igen.

2011-06-08 @ 14:38:28
Postat av: Anonym

Det ska vara Matte och du :D

2011-06-08 @ 15:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]