Jag visste att jag var full. Jag kände mig sofistikerad och kunde inte uttala det.


Date: 2011-07-01 / Time: 17:47:57
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer




Gårkvällen var grym. Vi började med några glas vin hemma hos mig på balkongen. 8 härliga tjejer. Det var sol. Det var varmt. Det var fest. Vi gick till heartan för lite mat och dryck innan vi gick vidare till Södermona. Blev kvar lite väl länge. Ramlade in på heartan igen efter 1 där vi avslutade kvällen med en hel del drinkar. Haha! Men fyfan va kul det var!

Slutar strax. Ska hem direkt och packa ihop lite saker. Sen åker jag, Matte, Sandra och Tunnan till min stuga och lever lantliv ihelgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]