Blixtnedslag


Date: 2011-07-22 / Time: 11:04:29
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Någon i Gävle som vaknade inatt av blixten? Det gjorde jag och Matte. Vi vaknade av en stor fet smäll och hela rummet var knallvitt (fast att vi har neddragna persienner och fördragna gardiner). Så sjukt läskigt! Det lät som att blixten slog ned precis utanför mitt fönster. Mattes pappa i Sätra hade också vaknat av smällen inatt.

Jag har alltid varit rädd när det blixtrar och mullrar ute. Och det här gör ju inte saken bättre heller... Mattes lillasyster bor på gatan bredvid mig, hennes tv slogs ut inatt (dock inte min, tur). Så den måste ju ha slagit ner h'r runt ikring mitt område :( Det ska dessutom fortsätta åska och blixtra i helgen också. Den är ju rolig. När man ska flyga till Marmaris imorgon! Buuhhuuu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]