Vinn ett par High Heels från Nelly.


Date: 2011-01-18 / Time: 21:22:05
Kategori: Anything/Everything / 11 Kommentarer

Så här gör du.

Motivera varför just du vill ha ett par Nelly high heels!

Skriv för- och efternamn och din mejladress. Tävlingen avslutas på torsdagkväll klockan 21.00. Då får ni vinnaren!
OBS! Du måste vara 20år och du måste delta på lördag så du kan hämta skorna. Du vinner alltså dessa skor utöver dom 99 första i kön ;) Du får alltså de 100e paret ;)



Som sagt så kommer du bli uppskriven på listan för fri entré och självklart går du före i kön. Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hallååå!! Du kan glömma förfesten hemma hos mig på lördag om inte JAG får skorna!!!! ;)

2011-01-18 @ 21:46:20
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: Natasha

Jag bara SKA ha dom! Jag fixade lägenhet hos dig Denice! Vill du ha den så ger du mig skorna, gaaaanska bra deal tycker jag!

2011-01-18 @ 21:47:35
URL: http://natashavelevska.blogg.se/
Postat av: Natasha

Ursäkta min stavfel, svenska för invandrare var inte så bra och i Ryssland hade det här vart rätt

2011-01-18 @ 21:50:25
URL: http://natashavelevska.blogg.se/
Postat av: Mimi Bodin

När jag köpte radhuset fick man börja tänka om på utgifterna och nya High heels fick bli något man fick dra in på (tyvärr)... Och jag är verkligen i behov av ett par nya (; Därför skulle jag vinna!



Kram

2011-01-18 @ 22:50:57
URL: http://mimibodin.blogg.se/
Postat av: Patte

Nybliven singel, och jag får världens snyggaste ben i höga klackar och behöver ett par nya nu som jag kan visa upp mina ben i på lördagskvällarna ;)

2011-01-18 @ 23:23:53
Postat av: Emma Nyberg

För att jag är hemskt trött på att vara kort!!! :)

2011-01-18 @ 23:29:57
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Ewelina jansson

Självklart ska du ge dom till mig, för ja är neutral ;) plus att dom mer än bra skulle platsa i min nya Walk in closet mellan andvändningarna :) / ewis

2011-01-19 @ 12:01:50
Postat av: Maddie

Deniiice...det finns minst hundra anledningar till att det är jag som måste få dom där skorna. Men eftersom jag inte orkar räkna upp alla kan jag göra ett litet axplock ur listan:



1. Du vet hur mycket jag har lidit av alla borttappningar jag varit med om på sisitone. Allt blod, svett och tårmona! Ett par nya heels skulle förändra mitt liv och det skulle kännas som en andra chans för mej. Jag är verkligen värd att gå plus nångång! De vet du!



2. Jag har heller aldrig tappat bort ett par heels så du behöver inte vara orolig att du ger bort dom i onödan. (Emma, det var ett par pumps...)



3. Eftersom du har typ samma storlek som mej, vilket inte så många andra har, så kommer du kunna låna dom näär du vill. Det blir som att du ger bort dom till dej själv.. Bra?!...Ganska!



4. Om du har tänkt komma till Sthlm och hälsa på oss vore det ju bra om du hade nånstans att bo och några att umgås med och så..viiisst?!...hehe



5.Jag vill ha dom så mycket att jag till och med erbjuder mej att vara din personliga assistent för en dag. Såå mycket behöver jag dom. På riktigt!



6. Jag är över tjugo år och deltar på lördag



6. Du är ju en faaantastisk vän...och jag hoppas du vill fortsätta vara det..



7. Nu ska jag gå och träna. Fundera på saken! Annars kan jag återkomma med några punkter till. Såå...hör av dej om du vill ha kompletteringar ;)



2011-01-19 @ 19:01:34
Postat av: Amanda Ragnefjärd ♥

Anledningen till att jag vill vinna ett par skor är för att jag nyligen har börjat kämpa med min vikt och min kost. Och jag vill kunna känna att jag har något att se fram emot, för att vara överviktig så är det hemskt att gå i högklackat.



Men om jag vinner skorna, så får jag lite motivation och kan känna att jag i sommar kan gå i dom snygga skorna och vara stolt. :)



Kraam.

2011-01-20 @ 14:10:35
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag borde vinna för att jag är en tjej som älskar klackar och verkligen förstår hur viktigt det är för oss tjejer.. klackarna är verkligen pricken över iet en fartfylld utekväll. Hur ont man än har kör man hela natten lång, men det är det värt, för man blir så jäkla snygg!

2011-01-20 @ 15:53:04
Postat av: Isabell Lindberg

Jag borde vinna för att jag är en tjej som älskar klackar och verkligen förstår hur viktigt det är för oss tjejer.. klackarna är verkligen pricken över iet en fartfylld utekväll. Hur ont man än har kör man hela natten lång, men det är det värt, för man blir så jäkla snygg!

2011-01-20 @ 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]