Två frågor.


Date: 2011-01-13 / Time: 10:10:04
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Vilket proteinpulver använder du? Och vad är fin crisp?

Svar:
Proteinpulvret heter Whey Complete och ser ut som nedan. Finns i olika smaker. Jag kör på jordgubb.



Finn crisp stavas det visst. Glömde ett n. Men det är ett bra val av "macka" om man vill äta lite mellis. Supergott!


Hej!
Jag brukar kika in på din blogg lite då och då, den är jätte fin!
Kan du inte ta före och efter bilder och skriva liter mer utförligt hur du äter under en dag nu när du deffar?
Orkar du träna fullt ut när du skippar kolhydraterna, själv blir jag iaf helt slut i musklerna när jag gör det :P
Ska bli spännande och se hur det går för dig!
/Linnea

Svar:
Va kul att du gillar den. Jag vet inte riktigt om jag vill ta nå förebilder då jag känner mig som en julgris. (Kolla Turkietbilderna sen i somras) Men jag ska tänka på saken ;) Men jag kan absolut skriva vad jag äter och hur jag tränar. Klart man blir trött utan att äta kolhydrater men det är bara att hålla i, så vänjer sig kroppen kanske snabbt ;)
Men jag lovar att du ska få se resultatet sen. Nu ska jag vara fit till Thailand 16 Mars.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många kilo planerar du att gå ner?:)

2011-01-13 @ 16:18:27
Postat av: Denice

Jag har planerat att gå ner 10 kilo :D

2011-01-13 @ 22:33:58
Postat av: Linnea

Jag har själv kommit igång med min träning igen för ett par månader sen efter ett långt uppehåll och har än så länge enbart byggt muskler och därmed även gått upp i vikt så jag sållar mig till "julgris" skaran.

Just därför är det lite extra intressant att se ditt resultat efter deffen! Jag måste nog köra något liknande när jag känner mig redo, har tidigare lyckats gå ner 8kilo på fyra veckor genom att äta så lite kolhydrater som möjligt så det är nog en bra "deffmetod". Lycka till! :)

2011-01-13 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]