KILLAR


Date: 2011-01-11 / Time: 14:50:40
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer


Jag tänkte förklara lite bättre. Det är alltså en frisörtekniker vid namn Johan Rönnow som kommer hit för märket American crew (som är ett killmärke). Vi på salongen är med och hjälper honom och hans gäng med visningen. Ni ska alltså både bli färgade och klippta.

Kom gärna hit! Det är först då ni behöver ta beslutet om ni går med på färgen och klippningen han önskar göra på er. Det är såklart kostnadsfritt :) Ni behöver inte ringa (om ni vill veta mer, så självklart), men annars är bara att komma klockan 18.00 hit till salongen den 8/2.

Hoppas vi ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]