Halv elva hos Jenny


Date: 2011-01-17 / Time: 22:33:11
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hoppas ni har en trevlig måndagkväll. Idag när jag slutade hämtade mamma upp mig och Josse på salongen för att sedan åka med till Sätra och äta middag. Jätte mysigt! Bara vi tre. 

Men nu är vi hemma hos Jenny och kikar på en rulle som jag själv tycker verkar skit kass men som Lovan tycker verkar skit bra. Därför sitter jag här vid datorn just nu :)

Strax ska jag bädda ner mig i sängen. Träning väntas kl 7 imorgon bitti. Och efter helgens sovmorgon är jag sååå trött, kom knappt upp imorse. Men när man väl är uppe är det hur lugnt som helst. Jag måste tänka positivt hela tiden. Annars går det inte ..

På tal om något helt annat så är det här det finaste djuret i hela världen. Ååååå



Kommentarer
Postat av: Jenny slappfisa

på tal om något helt annars.... :)

2011-01-18 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]