29 Januari


Date: 2011-01-29 / Time: 21:19:48
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hallåååå! Idag började jag och Jenny morgonen med en kaffe från Lido och en promenad i solen. Vi gick förbi min lägenhet i gamla stan som jag ska få tillgång till i maj. Jag längtar så jävla mycket. Men nu ska jag ju få flytta in i Lovisas lägenhet den 7e februari så det känns ändå helt okej :) Men det är klart att man vill ha sin egen lägenhet.

Sen hade vi kalas för mig hemma hos farmor med familjen. (Jag fyller ju på måndag) Jag fick bidrag till Thailand :) Helt underbart!!! Tack snälla bästa farmor och pappa ♥

Nu är sitter jag, Lovisa, Nina och Frida hos Jenny. Vi ska ut igen och kika ikväll :) Jag kan fan inte sitta inne och ruttna när jag enbart tränar och jobbar i veckorna. Hehe. Jo klart jag kan, men jag vill inte ;)

Blir väl Olearys först, sen Heartan och Goya!



Kommentarer
Postat av: J

Vackra!!!

2011-01-30 @ 13:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]