24 Januari


Date: 2011-01-24 / Time: 13:28:45
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej bloggen. En seg Denice hade svårt att kliva upp till gymmet imorse. Vafan drack jag i lördags för. Jävla skräll. Det förstör så mycket nu under deffningen. Men de va fan en engångsgrej. Jag måste verkligen vara stenhård nu under mina 8 veckors träning och strikta diet. Nada mas blir det.

Har precis varit och käkat lunch med pappa på kina. Jätte mysigt.

OCH VET NI?! OM EN VECKA FYLLER JAG 22ÅR. JEEEEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]