12 Januari


Date: 2011-01-12 / Time: 19:16:03
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Sitter i soffan, har precis ätit äggröra och druckit en proteindrink. Nina och Jenny kom precis innan för dörren. Har varit ute på pw med Jessica. Det är som är gå på en strand ute. Man bara sjunker ner i snön för att det är sånt slask ;) Bra för bena och stjärten men det dryga är ju att man inte får upp tämpot riktigt.

Undra vad vi ska göra ikväll då? Imorgon väntar en utflyttningsfest hos Lovisa. Hon ska ju dumpa brynäs och bli stadsbo ;) Blir dock inge alkohol för mig men med ska jag :D


På tal om annat. Jag bara älskar kattdjur, men mest leoparder och deras mönster. Kolla in dessa småttingar. Vill haa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]