7 Februari


Date: 2011-02-07 / Time: 13:12:25
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Hej på er!

Vi hade så otroligt roligt i lördags. Tack mina bästa tjejer för att ni är så bääst!!

Igår mådde vi inte så bra som ni kanske förstår. Jag, Amanda och Jenny vaknade vid 9 för att Frida ringde och väckte oss ;) En halvtimme senare kom Anette, Frida och Nina till oss. Sen blev det lunch på Tennstopet. Efter de gick vi hem till Jenny och packade ihop alla mina saker och flyttade över dom till Lovans lägenhet.

Sen åt vi våran hejdå-Lovisa-middag på Helt Enkelt. Super mysig och svingott såklart. Idag åker hon till England och det är så trist.

Men glad är jag för de, för jag ska flytta in och sova första natten i "min" nya lägenhet idag :)


Kommentarer
Postat av: Lovan

Gud va jag kommer sakna er

2011-02-07 @ 14:29:25
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: Denice

Vi kommer sakna dig meeeed! SOM FAAAAN

2011-02-07 @ 15:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]