Natti natti


Date: 2011-02-13 / Time: 23:03:18
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Nu har mina härliga vänner knallat hem och jag ska strax borsta tänderna och gå och lägga mig. Ska upp och gymma innan jobbet imorgon som vanligt och är faktiskt rätt trött nu. Så jag tänkte bara säga godnatt till er. Det är verkligen sjukt kul att ni läser mig blogg.

En bild på mig och Isak som jag tog innan dom gick hem idag. Han är bara föör söt. Jag försöker lura i honom att jag är hans gudmor. Buskillen.



PS! Känns lite skumt att det är Alla hjärtans dag imorgon. Men det ska jag ju absolut fira med mina älskade vänner, laga god mat och slutligen kolla på en film. Det är ju trots allt en kärleksdag och visst räknas då kärleken till ens vänner lika mycket som till någon pojkvän/flickvän?! :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Du är sån fin tjej Denice så det är bara att vara stark i det här nu med killen och så kommer allt lösa sig för dig. Du kommer hitta någon bättre i framtiden som matchar dig som handen i handsken.



2011-02-13 @ 23:10:27
Postat av: Denice

Taack vilka fina ord :)

2011-02-14 @ 14:59:32
Postat av: Anonym

bra sagt.....

2011-02-14 @ 16:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]