Lördagar är min dag


Date: 2011-02-19 / Time: 10:00:13
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Goodmorgon! Fyfaan va skönt att sova ut idag. Jag har bara legat i sängen och dragit mig nu, hämtade hit datorn, har läst lite bloggar, ska göra en kopp té nu och börja dona lite i lilla lägenheten snart.

Bara för att jag vet att jag inte ska bo kvar här och flytta till en egen lägenhet så orkar jag inte göra något här. Fixa och dona med alla saker så allt står fint. De står kartonger över allt, men jag har bestämt mig för att ta tag i det där nu. Och idag finns det ju verkligen tid och ork eller min härliga sovmorgon. Jag kan inte bo i en flyttkartong även om det bara är i 2 månader.

Igår såg vi ju filmen Burlesque. Alltså, den var så jääävla bra. Efter att vi kollat klart på satt vi på den igen och .kollade på de bästa sceenerna. Gud vad bra den va. Helt klart en ny favorit film som jag skulle kunna se 711 gånger. Samma med Love and other drugs. Den såg jag igår efter jobbet igen, innan Cajsa hämtade upp mig. Jag blir bara fyllt med lycka av dessa filmer. Så för er som inte sett dom. GÖR DET!



Halv 12 idag ska jag vara på Valbogatan igen för ytterligare lite rundvandring i lägenheten där. Sen får vi se om jag ska vara med och buda på den eller inte. Den är verkligen super mysig och jätte fin. Men det är inte värd en förmögenhet heller. Så vi får se hur köptokiga folket är ;) Det var ju iallafall jätte många intresserade såklart.

Och slutligen i detta inlägg så tänkte jag bara berätta att jag fått min kamera sladd som försvann för en månad sen och aldrig blev återfunnen. Så jag fick beställa en ny helt enkelt. 600 fucking spänn för en sladd jävel :( Nå ja..Vad gör man inte för sin älskade kamera. Så nu kommer det bli mycker mer bilder i fortsättningen.




Kommentarer
Postat av: Jossan

Den är så jävla bra :) man blir happy happy!!! :)

2011-02-21 @ 15:51:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]