First night


Date: 2011-02-07 / Time: 23:49:47
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Nu är jag i lägenheten. Lillasyster och Jenny har hjälpt mig att packa och flyttat hit grejer. Sen bjöd jag dom på Max som tack för hjälpen ;) Nu har jag packat upp det mesta och det känns bra att ha fått saker och ting på plats. Vi har kikat på New York fruar medans vi har donat. Nu ligger jag i soffan och ska strax gå och lägga mig.

Det är super mysigt här iallafall. Ni ska få bilder så fort jag fixat en ny jävla sladd till kameran. Det finns varken att köpa på media markt (där jag köpte kameran) eller clas ohlson eller på samsungs hemsida. Vart faan ska ja beställa den då? Blir så less på att det ska vara så krångligt. Fattar dom inte att man kan tappa bort saker: :(

Imorgon bitti väntas träning med pappa klockan 7 :)

Godnatt ♥



Kommentarer
Postat av: Maja

Har du ingen minneskortläsare? Annars kan du ju köpa en sån och lägga över bilderna via den istället?

2011-02-08 @ 10:34:22
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Denice

Jo men jag pajjade intaget första dagen jag fick datorn. Så där inne sitter ett litet skitkort som jag aldrig fått ut. Hahaha

2011-02-08 @ 10:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]