Dream it, be it.


Date: 2011-02-01 / Time: 20:41:23
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Har varit och handlat mat med mamma idag efter jobbet. Sen åkte vi och Jenny till Lovans lägenhet som hon får flytta in i idag. Kul för henne, får bo där en vecka, sen ska hon lämna över den till mig ;) hehe

Men vi hjälpte till att lyfta in lite flyttkartonger och så, sen gick vi hem till Jenny och fixade mat. Det blev äggröra med choritzo, fetaost, valnötter, svamp och paprika till middag. Hur gott som helst. Nu kollar vi på tv och jag ska bädda ner mig i sängen och vila. Jag är såå trött och förkyld ju :( Jag ska drömma mig bort till Thailand. Det är inte så långt kvar nu.

Vi hörs imorgon. Natti natti



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj är det slut mellan dig och killen din eller? :/

2011-02-01 @ 23:04:59
Postat av: Denice

Hej! Aa det är det.

2011-02-02 @ 09:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]