4 Februari


Date: 2011-02-04 / Time: 12:46:18
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Tjenaa! Hoppas ni mår bra. Det borde ni, det är ju heelg snart.

Igår blev det Olearys efter jobbet med Frida och Anette. Vi käkade där och kollade på Brynäsmatchen. Svinmysigt. Sen mötte vi upp Alex, Jacob, Peppe och Matilda på Enkelt där dom satt och käka. Sen kom även Lovan, Malin och Katja och joinade. Sen gick vi vidare till Heartan och avslutade kvällen där. Så jävla bra kväll var det. Hade hur kul som helst :)

Ikväll blir det iallafall lungt. Jag måste ladda batterierna inför morgondagens fest.
Och imorgon blir det iallafall träning igen efter en veckas uppehåll. Nu jävlar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]