24 Februari


Date: 2011-02-24 / Time: 08:50:23
Kategori: Outfits / 3 Kommentarer

Igår kväll blev det film och mys hos Frida. Gick hem rätt tidigt och sov. Var så himla trött. Men idag är jag piggare.. utvilad kanske?

Har precis varit och gymmat, duschat och nu sitter jag framför tvn med en kopp té. Gruvar mig för att gå till jobbet, fyfan det är ju helt ofattbart kallt ute. Blir absolut täckbrallor idag!

Ikväll ska vi på jobbet på Polhemsfrisör elevers hårvisning. Våran praktiktjej Malin ch hennes klass har ju gjort visningen så det ska bli jätte kul och se. Sen ska jag möta upp resten av vännerna för ett glas rött.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyggt örhänge. Vart kommer det ifrån?

2011-02-24 @ 10:40:39
Postat av: Anonym

hej Snygging vi ses i morgon ,du ska få göra en riktig förändring , har med mig kort kram lotta

2011-02-24 @ 14:52:28
Postat av: Denice

Tack så mycket :) Örhängerna är från Ginatricot.

2011-02-24 @ 17:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]