Näst sista dagen 2011


Date: 2011-12-30 / Time: 22:35:48
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Brynäs vann! Matte har precis åkt till Jimmy för att kolla på Junior VM. Jag hade inte alls någon lust att följa med. Jag är trött. Själv ligger man i soffan med nya pläden som jag fick i julklapp och kollar på en komedi. Jag kommer somna tidigt.

Imorgon bär det av mot Stockholm. Vi ska fira in det nya året hemma hos Amanda och Kalle i Saltsjöbo. Vi har planerat att åka härifrån runt lunch imorgon så att man lite tid med värdparet innan resten av festen kommer. Vi är typ 8 som åker med från Gävle. Det ska bli så himla roligt.

Det blir alltså husfest, dresscode, middag, fyrverkerier, bubbel, stjärnklart (har kollat vädret) och väldigt trevligt sällskap. Och såklart sover vi kvar. I can´t wait.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]