P a n d u r o


Date: 2011-12-05 / Time: 13:41:24
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Just nu har jag lunch på jobbet. Så jag sitter och kollar runt på Panduros hemsida och skriver en (låång)inköpslista. Jag lär vara redo för jag ska nämligen dit på toooorsdag! Då öppnar dom ÄNTLIGEN en butik inne på Köpis. Jag kan knappt vänta. Fan vad jag ska pyssla. Har massor med idéer. Jag vet precis vad jag ska ha! Jeeeeej!

Ikväll blir det hockey med Nina och Frida hemma hos mig! Och då jävlar ska Brynäs vinna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]