Be pretty or die tryin


Date: 2011-12-07 / Time: 23:55:16
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hemma hos min sjukling efter en jätte mysig kväll med tjejerna. Vi har planerat lite mer inför julaftonsfesten, kollat lite outfits och kikat på en film i bakgrunden. Fan va vi börjar bli taggade nu! Men först är det ju den kommande lördagsfesten man har att se fram emot. Och Sandras inflyttningsfest nästa helg såklart!

På lördag ska jag plus 70 andra frisörer infinna oss på Läkerol Arena. Hela jobbet ska såklart med. Det ska bli så himla roligt. Vi har bokat i restaurangen, vi ska få helt magiska goodiebags och hejaklacks"oljud", vi kommer låta i hela arenan (förhoppningsvis). Det är Brynäs som har bjudit in oss, så först ska vi få lyssna på några Brynäs-profiler. Sen blir det mat och match! Hoppas för fasiken att dom vinner då när vi är där. Annars kan man ju bli lätt deperimerad efteråt. Och det skulle ju inte vara så bra. För klockan 20 har vi på Karlavägen bokat bord på Kalles för att fira att jag klarade mitt gesällprov ;) Världens bästa jobbarkompisar som styr och fixar. Jag ser verkligen fram emot det! Sen ska vi såklart gå vidare. Och om tanterna viker av så möter jag upp tjejerna på en rejäl utgång. Jag är så taggad.

Mitt störta problem på lördag är dock, ska jag orka 15 cm klackar i 13 timmar? Vi ska ju vara på Läkerol klockan 13 och man hinner ju inte hem någongång under dagen och byta om sen. Så partyoutfiten lär ju på direkt. Haha jag kommer bokstavligen DÖ! Man vill ju förfasiken inte ha platta skor heller. Soo.. Be pretty or die tryin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]