8 December


Date: 2011-12-08 / Time: 22:25:50
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Efter jobbet åkte jag och Frida till Valbo för att kika på lite julklappar och gå in på Panduro som öppnade idag. Dom hade allting på min lista, förutom det viktigaste. Matrialet jag ska göra skiten aaaav! TYPISKT!

Men som tur är har jag en underbar vän i Uppsala som kommer hem på lördag och som kunde handla det åt mig :) Tur med vänner ibland ;) hihi.

Efter Valbo har jag hunnit med middag hos mamma och Per, en lång varm dusch, senaste DH (som för övrigt var huur jäkla spännande som helst) och nu ligger jag fortfarande i soffan och myser med mina nya tofflor till någon B-film på 3an. Men jag kollar mest runt på lite bloggar på datorn än att faktiskt kolla på filmen. Vissa är ju bara för pinsamma för att ens vistas i filmer. Urkassa skådespelare alltså! Men det finns faktiskt inget bättre på tv just nu.

Tofflorna kommer från Bikbok och är så himla mjuka. Jag älskar dom! Vita och söta precis som små dunbollar ;)



Finn ett fel i fönstret.



Kommentarer
Postat av: Katja

Haha, gumman! Va inte så anti ;D

2011-12-10 @ 15:37:36
URL: http://wordsofpennylane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]