6 December


Date: 2011-12-06 / Time: 20:08:01
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Efter en mysig middag med min älskling ska vi snart bädda ner oss i sängen och se på en film. Jag har nämligen en sjukling här hemma. Och ni tjejer vet väl hur det är att ha en sjuk kille? Haha! Dom kan oftast inte ens röra sig, dom är dödssjuka, kan knappt prata och det är såå synd om dom! ;) Så ikväll får jag slava för hela slanten. Jag kommer ta hand om honom, snyta honom, göra ordning té när det behövs, ge huvud massage m.m. Ja ni förstår!

Vem vet, kanske får jag en jätte fin julklapp? ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Se till att han blir frisk till söndag ;)då ska vi julmysa:)

2011-12-07 @ 10:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]