3 cm lättare


Date: 2011-12-01 / Time: 18:34:00
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej mina fina!

Nu är jag hemma och har precis duschat, bättrat på sminket lite och suttit på mig lite snyggare kläder. Så nu är jag redo. Ska bara vänta in Frida. Sen sticker vi till Olearys.

Chefen klippte mig idag föresten. Hur skönt tror ni det var då? 3 cm gone! Inge löshår har jag i nu heller. Det är riktigt skönt. Men gud vad jag håller på nu med det. I, ur, i, ur. Jag kan ju aldrig bestämma mig. Men under jul och nyår är det givet att jag kommer ha de. Men sen ska jag nog hålla mig från det där ett tag. Vi får se hur länge jag känner så ;)

Har även klippt Frida idag. Vanligt vis tar vi 1mm när hon klipper sig, men idag slog vi på stort. Hela 5 cm åkte av och nu är hon finare än någonsin! Så snyggt men rak avklippt hår. Nu har nästan hela överhåret växt ikapp också.

Jag just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]