24 December


Date: 2011-12-24 / Time: 08:43:29
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer



Matte sover fortfarande. Jag har lovat pappa att jag ska ta med lite nyladdade filmer till honom. Så jag håller på att föra över dom till ett usb nu. Sen ska vi dit på julfrukost. Det ska bli så otroligt gott. Jag har inte ätit ett enda julbord iår. Julskinkan är mitt bästa. Skulle kunna äta en hel själv :D Åå jag längtar. Allt är så mysigt idag.

Efter halva dagen åker jag och syrran över till mammas släkt. Vi brukar köra halva dagen var, fast förra året var det tvärt om. Julfrukost hos mamma och Kalle Anka med pappas sida.

Det som känns så otroligt skönt just nu är att vi inte behöver fixa oss till julfrullen. Jag tänkte bara sätta på mig nå skönt plagg och åka dit osminkad :) Ska ändå hem emellan sen, så då fixar jag till mig då :)


Och kvällen kommer spenderas med mina fantastiska vänner på Söderhielmska med julklappsbyte och fest. Sen avslutar vi kvällen på Goya som varje år :D


God jul och hoppas ni får en underbar julafton.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]