"Jag saknar dig"


Date: 2011-08-22 / Time: 00:06:53
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Kvällens bio var iallafall jätte bra. Kan inte förstå att den har fått så dåliga resensioner på skådespeleriet. Jag tyckte tjejerna gjorde det där jätte bra. Hela bion grät ju utan att överdriva. Den kan jag varmt rekommendera. Det var en bra svensk film. Men den går ju ändå inte att jämföra med en riktigt bra amerikansk rulle.

När vi skulle sätta oss på våra platser inne i salongen föresten så satt det redan några tjejer på den raden. Tur nog en kompis lillasyster. Men vi hade samma nr på våra säten. Superkonstigt tyckte vi och satte oss bredvid. Sen kollar vi på våra biljetter igen och tänker att det är så konstigt ändå. Men då ser vi att det står 19e på våra biljetter, vilket alltså var i fredags. Frida bokade i fredags och Nina hämtade ut dom då. Utan vetskap såklart. Men det var ju idag vi ville gå. Vi kunde inte ens i fredags. Biokillen sa inget heller utan rev biljetten som vanligt. Hahahaha! Så våra biljetter var alltså till fredagens föreställning och inte kvällens. Vi gjorde en liten plankning skulle man kunna säga :P Tur att vi kunde sitta kvar på våra platser iallafall. Annars hade man ju fått skämmas ihjäl om vi hade behövt flyttat runt mellan olika säten när folk kom eller kanske till och med fått gått ut från salongen om den hade varit full :( Haha

Nu ska jag sova iallafall. Godnatt fina läsare ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]