En lugn fredagkväll


Date: 2011-08-05 / Time: 20:36:52
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jag ska inte alls klaga, men man blir faktiskt helt slut efter att badat och solat en hel dag. Vi tänkte börja packa ur i Mattes lägenhet, eftersom han så småning om ska flytta hem till mig i min mysiga etta. Tills vi hittar någon större bostadsrätt att flytta till såklart. Men jag orkar inte göra någonting ikväll. Så det blir en film i sängen, eftersom Matte redan hunnit sälja sin soffa kan vi tyvärr inte mysa i vardagsrummet som vi brukar. Hehe

Det blir Bad teacher.


Ett bra citat jag läste idag: "I prefer an ugly truth to a pretty lie."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]