Ready to go again


Date: 2011-04-29 / Time: 20:33:46
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu har jag precis packat klart. Katja är här och gör mig sällskap. Jag ska snart pallra mig till tågstationen och möta upp familjen. Tåget går 9. Får se om ja hinner blogga något mer innan vi åker. Där nere blir det nog inte speciellt mycket bloggande tror jag. Kommer ha fullt upp.


BTW!!!!!!!!!!!! Jag har köpt en lägenhet idag! Weeeeeeei Jag är såå glad. Jag flyttar in samma dag som ja kommer hem från NY. Vilket blir den 8e Maj. Flytthjälp sökes ;) Och tjejer, ni kommer inte undan på en fläck! LOVE UUU. Kommer sakna er mest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]