28 April


Date: 2011-04-28 / Time: 20:03:57
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Nu är jag precis hemkommen från Söderhielmska. Gick dit direkt efter jobbet och mötte upp Frida och Nina. Det har varit invigning för deras nya meny. Vi fick jätte god buffé med bubbel. Supermysigt och packat med folk. Synd bara att vi inte fick någon sommarvärme idag.

Nu väntar jag på Katja som är på väg hit. Vi tänkte ta ett glas vin någonstans och babbla lite. Sen ska vi även möta upp några fler tjejer. Måste passa på att ses ikväll eftesom jag åker till Arlanda imorgon efter jobbet. Vi ska sova kvar där på ett hotell eftersom vårat flyg till New York går så tidigt på lördag. Så slipper vi åka mitt i natten från Gävle.

Det ska bli så sjuuukt kul att åka dit. Jag ska shoppa som bara den. Hoppas bara att vädret är med mig bättre än Thailand :)

Nu måste ja fixa till mig lite ..

Bild från England. Guuud va härligt vi hade det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]