MOATIME


Date: 2010-09-02 / Time: 22:03:28
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Min kväll har bestått av mys med bästa Moa. Vi har ätit kinamat och kollat på Trubbel i Paradiset. Det var supermysigt. Imorgon väntar sista jobbdagen för den här veckan, sen är det helg! Längtar till en låång skön sovmorgon. Har ju varit på gymmet klockan 7 varenda morgon i 3 veckor nu.. och resten av veckorna väntar. Skönt att ha kommit igång på mornarna. Man har ingen lust att träna varenda kväll när man slutar klockan 6 som frisör.

Imorgon ska vi hem till mammsen och äta direkt efter jobbet. Sen har jag faktiskt inte någon som helst plan för helgen alls. Inte alls likt mig!



Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]