MIN INNE & UTE LISTA


Date: 2010-09-01 / Time: 10:37:35
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

HÖSTPLAGG
INNE: Skinnjacka med fårpäls     UTE: Vita byxor

FÄRG
INNE: Vinrött, koboltblått, grått     UTE: Rosa och gult

LÅT
INNE: Written in the stars     UTE: Cascada

OMRÅDE
INNE: Plocka svamp i skogen     Ute: Söderhielmska

KÄNDIS
INNE: Cheryl Cole    UTE: Lindsay Lohan

MAN
INNE: Alexander Skarsgård     UTE: Jonas Bergström
TV
INNE: Fångarna på fortet      UTE: How I met your mother
FILM
INNE: Toy Story 3      UTE: Wallander

VÄDER
INNE: Solig höstdag     UTE: Värmen :(

MENING
INNE: Kan inte, ska till gymmet.       UTE: Ska vi grilla?

JOBB
INNE: Frisör ;P         UTE: Ericsson



Kommentarer
Postat av: Frida

hur UTE och cyklar är inte dudå som skriver att how i met your mother är ute.. FEL FEL FEL !!!!!

2010-09-01 @ 15:27:09
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: Denice

Hahaha! förståd att du skulle reagara. Såg de med Jenny i måndags.. DET SUGER VERKLIGEN

2010-09-01 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]