Jenny och Denice dag


Date: 2010-09-21 / Time: 22:23:13
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Har varit hos Jenny hela kvällen. Riktigt mysigt. Gick dit direkt efter jobbet då jag blev bjuden på middag. Mumsig spagetti och köttfärssås. Tack hjärtat! Sandra kom också förbi efter jobbet. Sen har vi kikat på halv 8 hos mig, Idol och Cashcab ;) hahaha! Idol är så underhållande tycker jag. Längtar redan tills imorgon! Man önskar verkligen att dom man hejar på ska gå vidare och få sina drömmar uppfyllda. Jag hejar starkt på Alice och Olle bland annat. Men jag har många favoriter.

Nu ska jag och Matte mysa ner oss i sängen och kolla på Erik och Mackan snygga och smärta :) Dom är kung!

Godnatt ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin Denice...

2010-09-22 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]