FREEEDAG


Date: 2010-09-24 / Time: 09:08:31
Kategori: Outfits / 1 Kommentarer

Godmooorgon allesammans! Hoppas ni sovit gott? Tio över sju mötte jag pappa på gymmet och körde ben och röv :) Tungt pass för mina stackars ben efter PW igår morse som tog kål på mig alltså.

Skakandes hem från gymmet hoppade jag in i duschen och har nu ätit min frulle. Ska snart pallra mig till jobbet för en fullproppad dag. Blandannat underbara Sanna och Jennys mamma Anita ska bli snygga idag ;) Men min dag börjar med en löshårsisättning. Spännade! Alltid kul med varvandlingar.

Dagens.

Skjorta, Ginatricot
Halsband, Marknad i Turkiet
Och till detta ska jag ha mina boots från Dinsko :)




Kommentarer
Postat av: Vegardhege

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-09-26 @ 14:09:16
URL: http://vegardhege.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]