26 SEPT


Date: 2010-09-26 / Time: 20:39:07
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Tjena tröttmössor! En skön dag kan man kalla denna. Jag och pappa började dagen med en powerwalk vid halv 11. Sen hoppade jag in i duschen och fixade mig lite snabbt för att sen gå ner på stan och möta upp tjejerna för en lunch på nian. Kan inte låta bli att ta oxfiléspett med jordnötssås när jag äter där. Det är den dyraste, men GODASTE! Jag njuter av varenda tugga i munnen, hehe.

Sen gick vi hem till mig och kollade på film. Vi har sett The blind side (igen) och Awake (igen). Ingen av tjejerna hade sett dom. Men vad gör man inte för mina bästa! Jag har aldrig haft problem att se en film jag redan sett. Redan dagen efter skulle ja kunna göra de. Helt sjukt tycker vissa. Men det stör inte mig ett dugg :) Är filmen bra kan jag se den hur många gånger som helst.

Nu har iallafall jag bytt ut tjejerna mot min älskade (skoja) som håller på och lagar matlåda. Sen blir det väl en rulle till. Skön söndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]