22 SEPT


Date: 2010-09-22 / Time: 17:11:49
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Heeej! Idag började jag klockan 14. Jätte skönt och jag har hunnit med mycket. Blev ingen sovmorgon direkt, jag mötte pappa på gymmet redo att köra rygg och axlar klockan halv 9. Fruktansvärt tungt pass, men jag älskar att träna ryggen :)

Sen gick jag hem, duschade och direkt ner till tvättstugan. Sen har jag tvättat hela förmiddagen och Jenny kom förbi vid halv 11 så jag fick sällskap. Vi har kollat på tv och myst. Världens härligaste morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]