20 SEPT


Date: 2010-09-20 / Time: 22:03:02
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Hej hej! Efter jobbet idag åkte jag och Matte hem till mamma och Per och åt middag. Josse var också med såklart. Vi hade jätte mysigt, åt god mat och drack deras supergoda kaffe efter maten som alltid. Deras kaffemaskin är såå bra! Sen har jag hjälpt Jenny och hämtat hennes nya tv som passar så bra hemma hos henne. Ut med storburken nu bara, äntligen!

Nu ska jag och Matte kolla på Gumball 3000 med Erik och Mackan som vi har följt enda sen det börja. Så jävla snygga bilar så man kan dö alltså :( Jag och Matte sitter och dräglar över dom och är så avis.


Längtar tillbaka till sommaren också! Jag vill ha bara bruna beeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]