Were is my high heels?


Date: 2010-10-09 / Time: 14:15:15
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej på er. Efter träningen idag mötte pappa och jag upp Natasha som hänge med och käkade på Tennstopet. Blev såklart min bästa rätt i världen (cesarsalladen). Sen mötte vi upp Nina och Sanna för en rundtur på stan. Köpte dricka och strumpbyxor till ikväll.

Är så jäkla taggad inför kvällen. Födelsedagsmiddag hos Lovisa, sen utgång. Ska bli så kul :) Har inte bestämt vad jag ska ha på mig än. Men skyhöga skor blir det alltid.


Remember this girls? Vi stormade in som Maria Montezami på Moas födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]