VARNING FÖR BEAUTIES


Date: 2010-10-17 / Time: 17:03:34
Kategori: Me and friends / 7 Kommentarer

Igår blev det en sån där kväll då man inte riktigt hade någon aning om vad man ville göra. Man kände för en hemmakväll med mys och samtidigt en fullspäckat krogkväll. Men det blev någonting mittimellan typ. Jag, Sandra, Natasha och Lovisa köpte vin, ost, parmaskinka, chocklad och kex hem till mig. Vi satt och mös vid köksbordet med tända ljus och spelade sanning eller konka. Verkligen hur mysigt som helst. Sen mötte vi upp Frida, Anette och Moa på Helt Enkelt för middag och goda drinkar. Satt där hela kvälllen tills det var dags för en liten krogrunda innan hemgång. Vi började på heartan och slutade på Goya.





Alla röda ögon är borta. Den enda som inte hade röda ögon var JAG! Haha soo weird.


Kommentarer
Postat av: Karlsson på taket

Är det inne med genomskinliga tröjor (ursäktar en eventuell felsägning vad det gäller för typ av plagg) och en snygg bh? Har totalt missat den stilomställningen isf!!

2010-10-17 @ 21:20:11
URL: http://varldensbastakarlsson.se
Postat av: Denice

Inne o inne. Vi har det för att vi tycker att det är snyggt. Men det finns ju mycket transparanta plagg i butikerna och det började ju redan förra hösten :)

2010-10-17 @ 23:18:24
Postat av: Anonym

Vart har lovisa köpt sin transparanta tröja?

2010-10-18 @ 11:26:22
Postat av: Denice

Det är min, hehe och den kommer från Monki.

2010-10-18 @ 12:33:42
Postat av: Anonym

var ifrån är lovisas transparenta tröja? :)

2010-10-18 @ 12:38:25
Postat av: Denice

Den kommer från Monki.

2010-10-18 @ 17:09:36
Postat av: Anonym

Herreguud va fin hon på första bilden med svart hår är...

2010-10-18 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]