4 November


Date: 2010-11-04 / Time: 19:41:39
Kategori: Anything/Everything / 4 Kommentarer

Hej bloggen. Har så himla ont i fingret. Det bultar och svider när jag rör på den :( Så det är inte så skönt att skriva nu som ni kanske förstår.

Jag och Matte ska strax gå ner och handla pizza och se filmen "Cop out" som jag har laddat ner.


Imorgon är det äntligen sista jobbdagen för den här veckan och då ska jag hem till Jenny efter jobbet för käkt och ett glas vin. Sen får vi se vad som händer..
Ska ju till Stockholm på lördagmorgon med mamma och vara där till söndag. Vi ska sova hos syrran. Så ska vi väl gå på stan och strosa på dagen. Och middag står på schemat på kvällen. Sen får vi se :) Ska bli suuuper mysigt och ska bli jätte kul och se hur syrran bor nu och så. Måste hinna med att träffa Cissi också.


En bild från i vintras. Där var jag mörk i håret kan jag lova. Jag passar bättre i de jag har nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan ! Fin blogg du har :) . Du som är frisör tänkte fråga vad ni tar på eran salong för det jag skulle vilja göra. Jag har just nu brunt (hemfärgat) slitet hår. Vill inte vara brunhårig längre då ja trivs bättre som ljust. Skulle vilja få det mer mellanblondt. Avfärgar håret+ bleka och klippa till det. Skulle det gå tror du? hur mycket skulle ni ta? mvh Sandra

2010-11-05 @ 16:30:25
Postat av: Upphovsmannen

humm, filmen cops out som du laddat ner?

du menar väl ändå, hyrt eller lånat?

2010-11-06 @ 16:37:12
Postat av: Denice

Hej Sandra. Det är så svårt att säga. Det beror helt på din kvalité på håret. Men du kan väl ringa salongen på 124721 så kan du förklara bättre.

2010-11-09 @ 17:37:01
Postat av: Victorline

Great site and interesting informations. THX!

2011-03-28 @ 16:46:07
URL: http://victorline.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]