Tandblekning


Date: 2010-05-03 / Time: 22:05:50
Kategori: Anything/Everything / 4 Kommentarer

Vi fick hem ett prov tidigare och provade på oss själva. Det har fungerat sjukt bra. Så vi har tagit hem fler och tänkte nu sälja det vidare till er.
Man får med två munskenor som man använder till över och underkäken. Man lägger ner dom i varmt vatten och trycker till dom efter ens egna tänder så att var och en får en unik skena efter sina tänder.

Sen medföljer 3 "sprutor" med tandblekningsgelé med som innehåller 15ml och det räcker till ca 25-30 gånger och en ask att förvara skenorna i då du inte använder dom.
Jag har blekt mina 4 gånger och känner mig redan nöjd med resultatet. Matte har blekt 10 gånger. Men det beror helt på utgångsläget (hihi) och hur vita man vill ha ;) Så jag tycker verkligen att ni ska prova detta.

Hos tandläkaren kostar det här paketet ca 1000 kr och då är det endast 1 spruta som medföljer. Men vi säljer vårat för endast 350kr. Så hör av er om ni är intresserade eller har frågor. Kan skickas över hela Sverige. Ring eller smsa.

Matte: 0735782297, eller mejlen: [email protected]
Denice: 0737394948



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa lite efterbilder, kanske någon före om du har någon bild sen tidigare som tänderna syns på?:) Antingen på dig eller matte, eller ja båda går ju också ;P

2010-05-03 @ 22:44:20
Postat av: Denice

Absolut.. Ska fixa det till imorgon!

2010-05-03 @ 22:56:09
Postat av: :)

Hej!

Kan du inte visa några Före/ Efterbider?:D

2010-05-03 @ 23:41:56
Postat av: Kajsa

oo :) aboslut, jag vill ha :)

2010-05-05 @ 20:22:03
URL: http://kajsahj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]