MATCH 2


Date: 2010-05-16 / Time: 17:24:56
Kategori: / 0 Kommentarer

Dagen har varit omtumlande. Många psykanfall, hårda ord, bollkastning och hot. Men det var några som var lite vassare än alla andra idag.

Dagens resultat


Dock så räknas inte Erics eller Jennys poäng med i våran tunering. (Som tur var) Men dom var värda att vara med på resultatet ändå eftersom dom var så duktiga.

Rickard och Robban hamnade på lika många slag. Så en avgörade duell avgjordes på Bana 6.
Robban slog 4 slag och Rickard 2. Så våran vinnare för Match 2 är........

Rickard_the_king



Robban halkar ner på andra platsen och Madde ner på tredje och tyvärr puttas Sandra bort från prispallen. Bättre lycka nästa gång! Så här ser poängtavlan ut för tillfälligt.




Mina tappra golfkamrater. Nästa match kommer jag igen!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]