Idag är det Mammas dag!


Date: 2010-05-30 / Time: 20:49:41
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag mötte Sandra och jag upp Danne och Robban på nian för lite bakiskäk. Åt oxfilespett med jordnötssås som alltid där. Det är så gott så man kan liksom inte ta något annat. Man vill ju inte ta något som inte är godare än vad man kan äta. Ni förstår. Hahha

Sen drog vi till Stenebergparken och lirade minigolf. Sandra var riktigt farlig dom första tio hålen, men sen kom Danne ikapp och vann hela skiten. Robbans resultat ska vi inte änns prata om. Men det var jätte snällt av dig att bjuda oss på lyxshaken på Max efteråt :)

Tur att det inte var nå poängräkning idag. Då hade det bara blivit ett poäng för mig :( Man vill ju ha tree! (om det fattas mer än 2 personer i matchen får vi inte räkna med resultaten)

Klockan 5 åkte jag hem till ♥MAMMA♥ på middag med Per, Josse och Stefan. Det blev supergod kycklingpaj! Sen kom mormor och morfar och morbror på fika. Av mig och Josse fick mamma ett jätte fint nagellack och en ansiktsmask i mordagspresent :)


Snart blir det Micheal Clayton på 4an med min älskling!

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]