God onsdag morgon


Date: 2010-05-05 / Time: 09:31:51
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Godmorgon bloggen! Har gymmat på morgonen med pappa. Jätte skönt, men va trött jag var. Och på sista övningen fick jag sendrag i vänster sida av nacken. Så vi åkte ner till pappas kompis Dojan som är kiropraktor. Han knäckte hela ryggen och nacken. Så nu ligger allt på sin plats. Hoppas det blir bättre. Annars skulle vi göra en ny behandling imorgon.

Nu blir det lite kaffe, klockan 10 kommer min kund ;)



Kommentarer
Postat av: Emilie, Ollie och Mollies mamma

ja men saken är den att jag håller på att bleka över håret hade helst velat ha de rödoranget eller ljusbrunt.. men de bästa kanske är att ha de mörkt. ja vet inte riktigt hur jag ska göra. svårt de här.



kram

2010-05-06 @ 13:00:34
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]