20 Maj


Date: 2010-05-20 / Time: 23:35:17
Kategori: Outfits / 3 Kommentarer

Vill börja inlägget med att säga att min älskade bästa Jenny äntligen har kommit hem från Barca. Imorgon ska vi hucka upp och då ska det bli massa skvalleeer :) Och kramar!

Har precis kommit hem från en myskväll hos Sandra och Tunnan. Vi har kollat på Mamma mia och ätit massa gott som brie, oliver, ölkorv och mandarinklyftor :) Hihi.

Nu ska jag gå och lägga mig. Helt slut efter en fullsmockad dag på jobbet och träning. Behöver lite skönhetssömn nu!

Dagens outfit


Godnatt ♥

 

PS! Det är så kul att ni läser min blogg :) Tack! Jag vet vilka några är iallafall :P



Kommentarer
Postat av: sandie

vad har du köpt den där fiina koftan:)? puss sumpan

2010-05-21 @ 10:19:20
Postat av: Denice

Den kommer från H&M devided. Har den även i vit som jag har lagt ut på Dagens.

2010-05-21 @ 20:20:09
Postat av: Therese

Jag läser din blogg ja med!

Sådär, nu har jag "outat" mig ;)

/Din mammas kusin Therese

2010-05-21 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]