Tjugotredje Mars


Date: 2010-03-23 / Time: 14:35:52
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Vid halv 11 gick jag ner och gymmade med pappa. Skönt att ha han med. Som har lite koll. Så kan han säga vad jag ska göra. Man behöver inte anstränga sig så mycket ;) Jag blev helt jävla slut idag. Vi körde bröst och axlar. Nu orkar jag inte hålla upp armarna ;) Imorgon ska vi köra ben.

Sen åt vi lunch. Blev kinabuffé. Det är så gott! Sen har jag bara varit hemma. Badat och skrubbat mig. Funderar på om jag ska gå ut och gå nu.. Eller gå och sola. Kan inte bestämma mig. Hade det varit sol hade man ju inte tvekat en sekund. Men nu då, snö igen :(

Har kollat på ett program nu om förlossningar. Dom är så små och söta alla bäbisar.. Det var en som inte ens vägde 1kg. Mini!

Mamma kommer och hämtar mig här hemma vid halv 5. Då ska vi åka hem till Sätra och äta. Mysigt! :)

Näe! Nu lär jag ta mig i kragen och göra något. Ta vara på den lediga tiden :)


Jag vill ha sommaaar!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaa ge mig sommar, är så less på den här äckliga vintern!!!!

2010-03-23 @ 15:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]